26 marca 2012

Strój na co dzień

Hej, dzisiaj znalazłam troszeczkę czasu, aby coś wytworzyć bo przez weekend nie miałam internetu, więc mimo, że wolną chwilkę miałam to nic z tego, ale się nic nie poszło 'na marnacje', bo przeznaczyłam ten czas na spacer po mieście z przyjaciółką i troszeczkę zdjęć..było pięknie, słonecznie, ciepło i zabawnie :)

Moja nowa bluzka z Takko w roli głównej dzisiaj. Całość luźna i casualowa



bluzka Takko (obniżona cena) 45,99
kamizelka Solar
wisiorek House 14,90zł
dżinsy Big star

jest godzina 19, a ja malowałam się o 6:40. Jak mogłyście zauważyć mam cerę tłustą z niedoskonałościami (ładnie to ujmując ;)). Wczoraj będąc w aptece kupiłam tonik z Ziaji do cery trądzikowej i muszę przyznać, że chyba będzie ze mną na zawsze, bo jak widać moja skóra się nie świeci jak lampki na choince nawet po tyle godzinach. Yeah!
może wkrótce będzie bardziej dogłębna recenzja. dajmy mu czas..

Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z życiem. Oby do soboty !! :**
XOXO

5 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, koszula cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taką cerę, chętnie przeczytam coś więcej o tym toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jak najlepiej go wypróbować i jednocześnie jak najszybciej Wam go przedstawić..:)

      Usuń
  3. Fajnie że podoba Ci się mój filmik cieszy mnie to bardzo gdyż to mój pierwszy filmik w życiu;)) Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga ;) http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/ i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...