16 marca 2012

zapowiedzi

Hej, dzisiaj wyjeżdżam do Łodzi i może załapię się na małe zakupy poza rodzinnym wypadem do Zoo, gdzie obecność jest obowiązkowa...no niech będzie..
Wczoraj z racji tego, że miałam niesamowicie dużo czasu, bo zajęcie skończyłam aż o 12 to wybrałam się do miasta, które przeszłam wzdłuż i wszerz i kupiłam sobie troszeczkę rzeczy kosmetycznych, poza tym nie przedstawiłam Wam jeszcze kosmetyków sleeka, jakie do mnie doszły..moja wina.

Pogoda, przynajmniej w Bydgoszczy, jest niesamowita- 16 stopni i słoneczko i to mnie motywuje do życia i pracy, no i może jakiś mały shopping będzie miał miejsce, bo czas przestawić się na bardziej kolorową i zwiewną-wiosenną garderobę

pozdrawiam Was serdecznie i cieszcie się tym cudownym słoneczkiem

Xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...