5 maja 2012

Moje ukochane miętowe szorty Wam przedstawiam :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie, poprzedni post przedstawiał strój dnia z udziałem miętowych szortów. Jest to mój całkowicie nowy, ale jakże długo wyczekiwany nabytek.

Na te szorty miałam ogromną ochotę od dłuższego czasu, BO szorty, BO miętowe, BO pastelowe, BO uniwersalne, BO lato i wiosna, BO modne aktualnie, BO zawsze będą mi się podobać, BO będą pasować do wielu moich rzeczy... No i tak chodziłam koło nich, a 80 zł nie miałam, BO wszystko poszło na kosmetyki. Mama się w końcu zlitowała i powiedział, że to nie problem i pojechałyśmy do galerii i po ponownej przymiarce (świetnie leżą ;)) kupiłyśmy.
To ci niespodzianka -30% na cały asoryument przez 4 dni z powodu otwarcia ileś tam sklepów Cubus, więc zamiast 79,00 zapłaciłyśmy 55,30zł - a to uważam bardzo dobra cena za takie szorciki.
Kolorów było pełno i takie smakowite - malinowe, waniliowe, śmietankowe, czekoladowe, jagodowe

sklep:CUBUS
rozmiar: 36
skład: 98% bawełna; 2%włókno elastyczne - przez co świetnie się dopasowują
cena normalna: 79,00zł
MADE IN CHINA :)

A CZY WY MACIE MIĘTOWE SZORTY ALBO SPODNIE, CZY UWAŻACIE TO ZA ZBĘDNY ZAKUP POD WPŁYWEM PANUJĄCEJ MODY??
czekam na wasze komentarze i odpowiedzi na pytania, bo bardzo chcę poznać wasze zdanie na ten temat ..

link do stroju dnia z tymi szortami  TUTAJ----->KLIK

7 komentarzy:

  1. nie podążam raczej za modą, ale jeśli podobają mi się spodenki, które są modne, nie widzę nic złego w ich kupnie - kupuję je dla siebie, nie dla innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre podejście, dla mnie najważniejsze jest to, aby ubranie nie było 'na jeden sezon' i żeby pasowało nie tylko do jednej rzeczy ;)
      xoxo

      Usuń
  2. Oszalałam na punkcie mięty, sama skusiłam się na długie spodnie, na wiosnę idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodenki i kolorek. Mnie aktualnie podobają się wszystkie kolory :) Nawet ostatnio polubiłam róż, co jest dziwne. Ja zawsze byłam przeciwniczką różu a teraz mi się odmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana http://sabrina-swiatzesnu.blogspot.com/2012/05/11-pytan-tag.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne szorty. ja też szukam jakichś, ale chodzi mi jednak o takie troszkę dluższe i z szerszymi nogakami, czyli takie, ktore nadawałyby się również zimą do grubych rajstop. i coś ciężko mi idzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...