19 maja 2012

Moje Drogie Czytelniczki ..

Hej kochane, mam dla Was parę informacji..
Z racji tego, że dni roku szkolnego ciągle ubywa, a ja muszę się zabrać w końcu do roboty, to wolny czas (postaram się ;p) poświęcam na naukę, bo sprawdzian mam nawet z religii !!
Co nie oznacza, że zarosnę książkami i zapomnę o kosmetykach. Otóż zakupy cały czas są, kolekcja kosmetyków Sleeka się powiększa.
Cały czas testuję krem do rzęs L'biotica i dałam mu 3 tygodnie (ok) na wykazanie się.
Porządnie rozpoczęłam bardziej naturalną, wręcz eco pielęgnację, jednak staram się zużyć stare kosmetyki - projekt denko.
Ciepłe dni znowu nastały, więc może jakieś stroje dnia...
Cały czas szukam również 'idealnych' szortów jeansowych - prostych, bez aplikacji, równo zakończone, w dobrej cenie- wiecie, gdzie takie dostanę? ;)

Mam jeszcze do Was prośbę..mianowicie zamieściłam ankietę odnośnie tematyki, która Was najbardziej interesuje. Zagłosujcie,bo to mi pomoże Was zaciekawić.


Buziaczki, życzcie mi powodzenia ;)
XOXO

4 komentarze:

  1. powodzenia w nauce;)

    szorty możesz znaleść w sh - ja właśnie tak planuje zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dużo szukania, szczególnie że potrzebuję rozmiar 34/36 ..:(
      ale na pewno spróbuję, chociaż mam dużo pieniędzy na kartach podarunkowych do H&M i House

      Usuń
  2. ślepa jestem, gdzie ta ankieta Słońce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była, ale już ją usunęłam.
      wielce prawdopodobne, że jeszcze raz przeprowadzę taką akcję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...