1 czerwca 2012

Haul ubraniowy

Hej kochane :)
Weekend się rozpoczął,a dobra pogoda skończyła (w Bydgoszczy pada, a jak u Was?)
A ja wykorzystałam dzisiejszy dzień, aby razem z moją mamą i bratem przebadać swoje pieprzyki pod kątem czerniaków, bo bardzo długo ich namawiałam, a każdy pretekst jest dobry, żeby na chwilkę się urwać ze szkoły (od razu mówię, że wszyscy jesteśmy zdrowi ;))

W drodze do domu wyhaczyłyśmi w centrum sklepik "Tania Szafa" oto kilka naszych zdobyczy..



Sukienka z Primarka; rozm.38; 15zł

Uważam że jest Przesłodka!
Ma odcięcie pod biusem, ładny dekolt z małym wgłębieniem i do tego małą kokardkę. No i ten wzór - uwielbiam kwieciste wzory.
Kolory też wiosenne :)
100% bawełny.

Perełki to prezent od babci na potrzeby zdjęć ;)





Kolejna sukienka
Sukienka z Forever 21; rozm.S; 7 zł

również jest w kwiatki, tym razem bardzo malutkie niebiesko-pomarańczowo-brązowe.
Ma śliczny dekolt, odcięci pod biustem dodatkowo wiązane i koronkowe wykończenia.
Jest dość krótka, ale to dla mnie dodatkowy plus.

 Bluzka z Primarka; rozm.36; 13 zł

Jest nowa, na matce widnieje cena 9 euro
Ma słodkie detale - jak ta wstążeczka przy metkach.
Mojej mamie podoba się chyba bardziej, więc będzie ona spoczywać u niej w szafie, ale myślę, że często będę ja pożyczać.
Jest w 100% z bawełny.



Spódnica Maxi z Dunnes Stores; rozm.38; 17 zł

Tez jest nowa z metką i kosztowała w sklepie 25 euro.
100% lnu i jest bardziej na moją mamę niż na mnie, ale strasznie mi się podoba i gdzieś się w niej wybiorę..:)
Jest piękna w swojej prostocie.
Świetnie pasuje do poprzedniej bluzki

Spódniczka z Jane Norman; rozmiar bliżej nie znany, ale chyba duży, chociaż da się zmniejszyć; 11zł

Jest bardzo króciutka, ale świetnie się układa, z przodu jest trochę krótsza (jeszcze ;P)
Bardzo mi się podobają te kropeczki, na wakacje w Hiszpanii bd idealna

Mam nadzieję, że przez weekend dodam trochę postów, bo jest o czym pisać ;)
pozdrawiam Was cieplutko, mimo że cały dzień mi zimn..
Marta

1 komentarz:

  1. Śliczne sukienki szukam właśnie czegoś podobnego a cena marzenie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...