28 czerwca 2012

zakupy kosmetyczne z czerwca: kolorówka


1. Farmona Nivelazione zasypka do stóp - Słynny już produkt, to i ja spróbuję. Podobno bardzo dobrze sprawuje się przy depilacji plastrami, bo nie są wtedy tak podrażnione.
Cena: 6,59 zł; 75 g; ważny do 2014r.

2. Krem do rąk glicerynowy - cytrynowy- który, moja mama otrzymała w prezencie, a że jest mały i poręczny idealnie na zbliżającą się podróż autokarem do Hiszpanii.
50 ml; ważny do 2014

3. Essence błyszczyk Sun Club refreshing & moisturizing lipgloss (08 sun glow) - wygrzebany z koszyka z limitowankami w Naturze. Jest brokatowy, ale pomyślałam że jest na tyle neutralny, że nada się na plażę i będzie ślicznie lśnić. Dodatkowo ma SPF 6.
Cena: 6,99 zł; 5 ml; ważny 24  m-ce



usta niepomalowane

usta ze średnią ilością błyszczyka

4. Essence Stay with me longlasting lipgloss (07 kiss kiss kiss) -czerwony błyszczyk długo utrzymujący się mam już jeden, ale od dawna szukałam czegoś w tym kolorze, co pozostanie ze mną dłużej w wieczór.
 Cena: 8,99 zł; 4 ml; ważne 12 m-cy
usta niepomalowane

usta delikatnie pomalowane



5. Essence balsam do ust z kolekcji Fruity (02 Very Cherry) - postanowiłam, że z każdej edycji wybiorę coś dla siebie, żeby nie żałować i ku mojej uciesze była w Naturze, ogołocona, ale jednak półka z tą kolekcją. Róż wyglądał lipnie, lakiery mi się nie podobają, a cienie nie wyglądały specjalnie dobrze. Dostępny w dwóch kolorach - lekki róż i brzoskwinia (01 peach beauty). Pozostawia naprawdę niewiele koloru, podkreśla suche skórki i nie nawilża, więc chyba to jednak bubel, ale daje mi radość wąchanie go po pachnie jak wiśniowa guma do życia z mojego dzieciństwa..:)
 Cena: 8,99 zł; (nie mogę znaleźć pojemności - ktoś wie niech pisze)


usta niepomalowane
usta pomalowane


6. Essence brokatowy top coat z Nail Art Twins (08 troy) - chciałam coś "imprezowego" i znalazłam w wyprzedażowym koszyku ten fioletowy " glitter topper" z edycji limitowanej - "Czemu nie?" Mam go dzisiaj na paznokciach i robił furorę w szkole :)
Cena: 5,99 zł; 10 ml

7. Essence pilnik do paznokci 3w1 - zależało mi na polerce. Już testowany i wypada dobrze.
Cena: 9,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...