24 sierpnia 2012

wymiankowe zdobycze


Hej dziewczyny, dzisiaj doszła do mnie urocza paczuszka od Southgirl z bloga http://bycpiekna24.blogspot.com/ . Poszły do niej róż Sleek, zestaw do brwi od Essence i cień Essence. Ja otrzymałam : tusz MaxFactor False Lash Effect, błyszczyk Catrice LE Bohemia i lakier do paznokci Safari. 

Teraz (30.08.) doszła do mnie kolejna paczka od Immenseness z bloga http://immenseness.blogspot.com/ . W zamian za paletkę Sephora, cień Inglota i błyszczyk Bell dostałam: 2 lakiery Wibo, 2 lakiery Rubens, żel do mycia twarzy Dermo Face Physio Tołpa, eyeliner w pisaku Catrice i próbki.

To były moje pierwsze wymianki, ale na pewno nie ostatnie. 

Zapraszam Was serdecznie!




Czyżby to już była jesień za moim oknem ??

Pozdrawiam Was
M.

6 komentarzy:

  1. mam lakier z safarii ale różowy i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wymianki są super, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak spiszą się nowe kosmetyki ;-)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam 'testowanie' za jakiś tydzień myślę, że będą recenzje :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że rzeczy się podobają, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...