3 września 2012

strój dnia: rozpoczęcie roku szkolnego + rzęsy Ardell


Dzisiaj rozpoczyna się nowy rok szkolny, ostatni dla mnie tak błogi bo za rok będę się już przejmować maturą. Nic nowego w sumie, bo większość ludzi znam, ale mój brat poszedł dzisiaj do 1 klasy gimnazjum (byłam z niego bardzo dumna i bardziej podniecona tym faktem niż on sam )- liceum i gim są w tym samym budynku. W dodatku od połowy lipca jestem z chłopakiem, z którym przyjaźniłam się 3 lata. To tyle prywaty, bo i tak czasem trzeba! Zapraszam Was na zdjęcia makijażu, nowych butów i reszty stroju. Słowem mały outfit :)



MAKIJAŻ: dość neutralny, w kolorze starego złota, delikatnie podkreślone załamanie brązem, wszystko przy pomocy paletki Storm, bardzo wąska kreska tuż przy linii rzęs, żadnych udziwnień - poza rzęsami. Ardell Demi Wispies - to był ich pierwszy raz :P, wyglądają chyba najlepiej z całej zamówionej przeze mnie trójki.



KOSZULA z TK Maxxa, którą kupiłam z myślą o większych wyjściach ( szkoła lub opera ). Cekinowy kołnierzyk jest bardzo efektowny i nie potrzebuję wtedy już żadnych naszyjników czy wisiorków. On odwala całą robotę. 
Na PAZNOKCIACH panuje nude - Wibo 351 . Coś czuję że zawojuje moim sercem. 




BUTY Nowe, wczoraj kupione w sklepie Pantofelek za 240 zł. Wiem drogie, ale są to klasyczne, idealne do wszystkiego, skórzane baleriny. Zaangażowałam cały sklep, łącznie z innymi klientkami, bo nie byłam pewna czy warto wydać aż tyle pieniędzy..Co prawda miałam je po raz pierwszy na nogach, bosych nogach i mnie trochę obtarło ale zawsze popełniam ten sam błąd. Nigdy się nie nauczę!

Bardzo szybki post, ale mam nadzieję, że choć trochę ciekawy :P
Jak Wam  minął ten dzień? A może się w ogóle nie przejmujecie szkołą? 
Ja jutro zaczynam dzień dwoma historiami i nie jest to dla mnie dobra wiadomość ;) 

15 komentarzy:

  1. mój związek też zaczął się od przyjaźni :) powodzenia życzę i dużo szczęścia :)
    co do szkoły, mnie przeraża jutrzejszy dzień - rozwalony całkowicie od 8 do prawie 18 poza domem z czego zajęć mam aż 3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*
      wytrwałości i dużo sił do pracy życzę!

      Usuń
  2. podoba mi się cekinowy kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, skromnie i elegancko;) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi sie buty - piekne sa! Nadrobilam dzisiaj zaleglosci i napisalam u siebie o naszej wymiance - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z moim znaliśmy się 4 lata przed tym jak zostaliśmy parą, i teraz w sumie 7 lat mija jak się znamy :)
    te butki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę! dzięki i życzę wszystkiego dobrego ;)

      Usuń
  6. Mój brat też poszedł do 1 gimnazjum i również przezywałam ot bardziej od niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. syndrom starszej, odpowiedzialnej za młodszych starszej siostry :)

      Usuń
  7. mój brat też rozpoczął nauke w gim, siostrzana duma rozpiera :D
    Fajnie sie prezentują te rzesy, polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej, to są chyba najlepsze jakie do tej pory miałam. Szkoda tylko że są tak mało dostępne i trzeba się troszkę naszukać aby je znaleźć w dobrej cenie.

      Usuń
  8. lakier, piękny, pewnie się w niego zaopatrzę, buty śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...