29 października 2012

nowe buty na jesień i kolorowe rajstowy od Gatty


 Buty kupiłam w salonie Lasocki w Bydgoszczy za 250 zł. Dłuugo ich szukałam, bo nie mogłam znaleźć nic dla siebie. Poszłam z założeniem, że wyjdę z butami Emu, ale się rozmyśliłam. Na śnieg się nie nadają, ale na jesień są idealne, ciepłe i bardzo mi się podobają, no i pasują mi do torby.
Rajstopy kocham miłością ogromną, a szczególnie kolorowe, bo to fajny sposób na ożywienie stylizacji i, przynajmniej ja, od razu się uśmiecham. Mam 4 pary - 3 40den  po 12,90 zł:żółte Curcuma, miętowe Beryl, bordowe Maroon Red, oraz 1 para czarnych 60den po 14,90 zł Ner. 



Chyba poza recenzjami ukaże się parę outfitów, bo odświeżyłam swoją szafę i może jakiś zbiorowy haul wpadnie.
Pozdrawiam Was, Marta

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jak je zobaczyłam to, aż tak krzyknęłam w sklepie i wiedziałam, że muszę je mieć :D

      Usuń
  2. Mierzyłam te buty i nawet rozważałam ich zakup, ale nie było czarnych, a takie właśnie chciałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie szukałam jakiś kolorowych. Te mają śliczny musztardowo-karmelowy kolor, ale fajne były też niebieskie i zielone..

      Usuń
  3. Kurczę sama się muszę zaopatrzyć w jakieś rajstopy. Moja szafa nadal wygląda bardzo 'letnio' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam z tym problem, ale jakoś mi się podoba połącznie kwiatowych sukienek i swetrów i zakolanówek :)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszelkie outfity i na pewno wpadnę je pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, w takim razie postaram się coś zorganizować :)

      Usuń
  5. ładne te buciki, ja się biję z myślami czy sobie też lasockiego za 279zł nie zakupić... ale może w przyszłym miesiącu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się boję, że te moje na przyszły miesiąc nie będą się nadawać skoro już teraz jest warstwa śniegu..

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...