3 listopada 2012

wymiankowe zdobycze



Kolejna paczka przyszła do mnie wczoraj. Tym razem wymieniłam się kosmetykami z Blanką. Do niej pojechały kosmetyki kolorowe,a ja wybrałam sobie coś do pielęgnacji, tym bardziej, że nie miałam wcześniej żadnego z kosmetyków Avon czy Oriflame, a to fajny sposób, żeby wypróbować..

Uwielbiam wymianki i to, że mogę znawiązać z kimś kontakt, współpracować, negocjować i oddać to co mi zalega, czego wiem, że nie zużyję, a komuś może posłużyć.

Wczoraj już zaktualizowałam zakładkę WYMIANKA, więc zapraszam do oglądania i do współpracy
pozdrawiam  Was serdecznie, Marta

4 komentarze:

  1. bardzo lubię ten peeling z Avonu Clearskin ;) najlepszy~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nigdy nie interesowały mnie kosmetyki z katalogów i jakoś nic się nie zmieniło w tej sprawie, ale może kiedyś, nadal kupuję w drogeriach lub zamawiam z internetu .. ;)

      Usuń
    2. ja też jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków z katalogów. dla mnie to po protu przyjemność iść do drogerii i obejrzeć wszystko dokładnie zanim coś wybiorę :)

      Usuń
  2. dokładnie, wymianki to świetna opcja, by poznać nowe produkty, kosmetyki itd itp. ;) corine de farme bardzo zadowolona byłam ;) jednak miałam wersję nawilżającą

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...