19 listopada 2012

outfit: czerwone maki


 Cześć Dziewczyny, jak ja nie chcę jesieni, próbuję ją odpędzić przez kolory, sukienki i spódniczki, których dużo nakupowałam ostatnimi czasy. W sh natknęłam się na prześliczną rozkloszowaną spódniczkę w maczki z gumką i zakochałam się w niej. Strój jakoś nie powala oryginalnością, ale wiele z Was prosiło o parę propozycji...



  • bluzka - Zara
  • sweter - Promod
  • wisiorek - Pull&Bear
  • pierścionek - Six
  • spódniczka - sh
  •  rajstopy - Gatta

Bardzo podobają mi się odcienie czerwieni - krwisty, ceglasty, bordo. Połączyłam ten lekko malinowy kolor z szarością. Do tego grubsze czarne kryjące rajstopy, czarne balerinki. 

Zdjęcia nie powalają jakością, ale były robione wieczorem - stąd ten nieogar na głowie ;p.

Przy najbliższej okazji przyliżę Wam swoje włosy i ich pielęgnację. 

Pozdrawiam, Marta

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Do twarzy Ci w czerwieni! :)

    P.s. Obserwuję :)
    jottilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, od niedawna noszę czerwień, bo zawsze myślałam, że nie pasuje do mojego koloru skóry, ale teraz - zakochałam się w niej :)

      Usuń
    2. Świetnie pasuje również do Twoich włosów :)

      Usuń
  2. ale ślicznie wyglądasz, spódniczka jest extra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pomyśleć, że za jakieś grosze ;p

      Usuń
  3. Piękna spódniczka, pasuje Ci czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka bardzo fajna, a czerwień jak najbardziej Ci pasuje :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódniczka :) zapraszam do mnie www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny zestaw. Bardzo ladnie ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...