11 listopada 2012

outfit: kwaity na przekór pogodzie

 Pogoda jest paskudna za oknem, przynajmniej u mnie. Jest zimno i ciemno, ale ja się nie poddaję i będę nosić kwieciste spódniczki, o!


  • bluzka - H&M
  • spódnica - Zara TRF 
  • rajstopy - Gatta (Maroon Red) 
  • buty - Lasocki
  • zegarek - Timex  




Nie jest to nic wymyślnego, ale obiecałam trochę moich stylizacji. Jest ona codzienna i dziewczęca. Make up ograniczyłam do "swojego" minimum. Zmieniłam też ułożenie włosów, bo dążyłam do grzywki na bok, ale włosy układają się tak jak na zdj u góry, więc nie bd się na wzajem męczyć, niech robią co chcą!

pozdrawiam serdecznie, Marta

P.S. Dziewczyny bardzo dziękuję za wszystkie nominacje do najnowszego taga Liebster Tag, 
ale proszę - 10 już mi starczy. Jest wiele innych dziewczyn, 
które można nominować.
Postaram się we wtorek odpowiedzieć na wasze pytania..

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. i pomyśleć, że wyhaczyłam ją w SH za grosze ;p

      Usuń
  2. Laska z Ciebie ;)

    Zapraszam do tagu: http://impresjeiekspresje.blogspot.com/2012/11/tagowo-troche-tego-i-tamtego-na.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie :) choć mnie byłoby zimno :p

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś taka zgrabniutka! śliczna ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka ;3
    ale wiesz, ładnemu we wszystkim ładni więc nawet w worku na ziemniaki wyglądałabyś nieziemsko ! ;D

    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw;) rajstopki w modnym kolorze, gdybym nosiła spodniczki pewnie tak bym się ubrała

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. pokazywałam je bliżej we wcześniejszym poście
      http://lavender27x.blogspot.com/2012/10/nowe-buty-na-jesien-i-kolorowe-rajstowy.html
      pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...