18 listopada 2012

wymiankowe zdobycze


Ach, ostatnio znowu mam mało czasu na pisanie, ale staram się jak mogę dla Was. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy obserwują mojego bloga. Jest już Was prawie magiczna ilość - 100. Czas zorganizować jakieś rozdanie, tylko z jakiej okazji - "setki", gwiazdki, a może z powodu zbliżających się moich urodzin?? Ale do rzeczy! W tym tygodniu doszły do mnie kolejne 2 paczuszki wymiankowe - od Callais i Immenseness. Callais przesłała mi 5 lakierów do paznokci i 2 zestawy ozdób, natomiast Immenseness - serum Avon, pomadkę i 3 cienie. Dziękuję bardzo i życzę udanego tygodnia, Marta. 
dzisiaj mykam do gdańskiej Ikei
pozdrawiam, Marta  

2 komentarze:

  1. Mam to serum z Avonu i całkiem fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba, szkoda, że wcześniej go nie znalazłam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...