2 kwietnia 2013

recenzja: Galanea masło do ciała soczysta brzoskwinia z hawajską wanilią



Cześć Dziewczyny! Dzisiaj krótka recenzja prawie zdenkowanego kosmetyku. Moje masełko otrzymałam w słoiczku 150 ml jako gratis do wymianki z Yasminella pod koniec lutego. Bardzo się ucieszyłam, bo nie miałam kontaktu z tą firmą nigdy wcześniej. Od razu zabrałam się do testowani, bo wiele z Was ten produkt zaciekawił. Tak więc,  zainteresowane dziewczyny zapraszam do lektury 




Konsystencja jest bardzo dobra, na tyle gęsty, że jest wydajnym kosmetykiem, ale też łatwo się rozprowadza. Mam wrażenie jakby się troszeczkę topił w kontakcie ze skórą. Kolor jest lekko brzoskwiniowy. Zapach jest fajny - słodki ale owocowy i soczysty. Jest on bardzo intensywny, utrzymuje się na skórze dość długo, musiałam sobie zrobić od czasu do czasu przerwę od niego, żeby się nie znudził, całe łóżko, pościel, piżama  nim pachną. Mi się podoba.


W działaniu tez go mogę teraz bardzo dobrze ocenić, moja skóra przez retinoidy jest ekstremalnie sucha wszędzie! Smaruje się więc codziennie balsamem. Masło bardzo dobrze się rozprowadza i wchłania, nie pozostawia żadnej tłustej warstwy, skóra jest miękka i pachnąca. Nawilżenie jest, ale nie w jakimś ekstremalnym stopniu. Wystarczył dzień bez smarowania, a skóra na łydkach była tak sucha, że aż biała.. Nadaje się do stosowania na dzień, ale trzeba liczyć się z tym, że zapach wsiąknie w ubrania i zostanie na długo z nami.W składzie występuje parafina, a moja skóra tak średnio ją toleruje - czasami wyskakują mi krostki, tutaj na szczęście rzadko to się zdarzało.


Aqua, Butyrospermum Parkii, Cetearyl Alcohol,Ceteareth-20, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum,Cera Alba, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, Prunus Amygdalus Seed Oil, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA,DMDM , Hydantoin/Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone Sodium Hydroxide, PEG8/ Tocopherol/Ascorbyl Palmitate/Ascorbic Acid/Citric Acid, Benzyl Benzoate, Coumarin, Limonene, Linalool, Citronellol,CI 19140,CI 16255

Cena: ok. 10 zł; 200 ml; apteka Dbam o zdrowie i sklep internetowy

Podsumowując, uważam, że to bardzo dobry kosmetyk pielęgnujący. Treściwe masełko o pięknym słodkim  zapachu. Cena jest rewelacyjna jak na taką pojemność, a wydajność też jest bardzo dobra. Myślę, że jest to produkt godny wypróbowania, sama się cieszę, że dostałam szansę. Gwiazdkę odejmuję za dostępność.. Polecam każdej!



A Wy spotkałyście się z tą firmą?
Jakie formuły kosmetyków pielęgnacyjnych wolicie - balsamy, masła, żele, musy?
Jakieś ulubione produkty?
Pozdrawiam z zasypanej Bydgoszczy, Marta

13 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki w takich pojemniczkach, bo to zdecydowanie ułatwia aplikację :D narobiłaś mi ochoty na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda zachęcająco a cena też atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś chyba dla mnie :D Ja osobiście (jak nie zapomnę) to używam balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam problem i wcześniej często zapomniałam używać balsamów ;)

      Usuń
  4. Dodałam właśnie Twoje prace Zainspiruj się gwiazdą, zaglądam na bloggera a tam twój komentarz ;pp Śliczne są wszystkie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się ciesze, pisałam wcześniej ale chyba nie widziałaś. Jeszcze trochę prac przybędzie :)

      Usuń
  5. Ładnie wygląda i pewnie ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja też wcześniej o niej nie słyszałam, od razu jak dostałam to wygooglowałam ;p Szkoda, że nie mam do niej dostępu

      Usuń
  7. hawajska wanilia od razu pobudziła moją wyobraźnię. jak gdzieś spotkam, to kupię to masło, bo kocham wanilię

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam masła do ciała. W tym podoba mi się konsystencja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...