14 kwietnia 2013

Ruszamy z projektem - W kolorach wiosny

Cześć Dziewczyny, na wiosnę, która puka już do naszych drzwi postanowiłam ruszyć z moim pierwszym projektem. Temat przewodni to wiosenne kwiaty. Proponuję Wam 6 kwiatów w różnych kolorach i ostatnia "łąka" to pomieszanie z poplątaniem, czyli hulaj dusza i pomysły. Projekt rusza za tydzień - 21.04.2013 i od tego czasu będę czekać na wasze makijaże (również te bardziej artystyczne) lub wzory na paznokciach. Liczę na duży odzew :) 

Zapraszam do zgłaszania się w komentarzach, pamiętajcie, że możecie to zrobić w każdej chwili, również po rozpoczęciu projektu.

9 komentarzy:

  1. Jejku, świetny pomysł, trzeba nad tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już nie brać udziału w projektach, bo przez nie brakuje mi czasu na "normalne" malowanie paznokci, ale ten jest taki uroczy, że chętnie wezmę udział! Tym bardziej, że i tak planowałam w najbliższym czasie dużo kwiatowych wzorków :)
    Zgłaszam się! Baner już wstawiony na cienistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł. Ja się nie zglosze, bo brak mi zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi cudownie :) z chęcią pooglądam makijaże uczestniczek :D powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo chętnie się zgłoszę :) Obserwuję Twój blog od dawna i cieszę się, że zorganizowałaś taki miły i przyjemny tag :) Pozdrawiam :)Baner już wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chciałabym się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanowię się. jak znajdę czas, to może coś zmaluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie zapraszam. Czekam na dalsze wiadomości ;)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł :) w sumie może też bym się zgłosiła :) dam znać jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...