20 kwietnia 2012

recenzja: Eveline Big Volume Lash Natural Bio Formula maskara

 Cześć Dziewczyny, kto nie lubi mieć ładnie podkreślonych rzęs?!? Smarujemy je codziennie, więc fajnie by było jakby chociaż na tym nie cierpiały, dlatego może warto się rozejrzeć za maskarami "eko"? Znalazłam niedawno w Super-Pharm takiego zielonego cudaka, lecz co kryje się pod tą strasznie długą nazwą? Czy rzeczywiście ma coś wspólnego z "bio"?





Opakowanie to przypomina mi odrobinę słynne żółte Colossal od Maybelline, tylko występuje w soczystym zielonym kolorze. Cechuje je na pewno prostota, ale ja nie oczekuję nie wiadomo czego po opakowaniu kosmetyku za kilkanaście złotych. Dobrze leży w dłoni i niewielkie zabrudzenia łatwo schodzą, nie rysuje się i jest widoczne w kosmetyczce. Szczelnie się zamyka, dzięki temu maskara nie wysycha zbyt szybko.  Szczoteczka jest silikonowa, czyli tak jak lubię najbardziej. Ma wiele rzędów włosków jednakowej wysokości, ale są twarde i bliższy kontakt maskara-oko kończy się łzami.


Konsystencja jest przyjemna, ale trzeba trochę odczekać, aby mogła w pełni możliwości podkreślać nasze rzęsy. Wydajność oceniam bardzo dobrze. Kolor jest intensywnie czarny.
Maskara zdecydowanie wydłuża i podkręca rzęsy i co dla mnie jest bardzo ważne - są rozdzielone. Nie kruszy się i nie odbija na powiece, szybko wysycha, więc szybko można pracować nad kolejnymi warstwami w razie potrzeby.
Można uzyskać zarówno efekt delikatny, dzienny, jak i zjawiskowy, wieczorowy.

| naturalne |jedna warstwa | dwie warstwy |

 Cena: ok. 12,50 zł; 9 ml; Hebe, SuperPharm; ważna 6 m-cy

Producent: Maskara Big Volume Lash Natural BIO Formula to wyjątkowy kosmetyk, który w naturalny sposób upiększa i równocześnie pielęgnuje rzęsy. Sprawi, że staną się one niesamowicie wymodelowane – wyraźnie uniesione, pełne objętości oraz niesamowicie wydłużone. Perfekcyjnie wyprofilowana, giętka i elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH TM precyzyjnie wystylizuje nawet najbardziej wymagające rzęsy, dając efekt gęstych i wyraźnie pogrubionych rzęs. Specjalnie zaprojektowana konstrukcja szczoteczki dociera nawet do najkrótszych rzęs, dzięki czemu są one idealnie rozdzielone i pokryte intensywnym, czarnym kolorem. Opatentowana formuła tuszu oparta jest na naturalnych Bio komponentach. D-panthenol skutecznie uelastycznia i nawilża rzęsy od nasady aż po same końce. Naturalny wyciąg z wosku carnauba odżywia rzęsy, ekspresowo je regeneruje i zapobiega ich wypadaniu. Ekstrakt z Jojoby wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując jego strukturę. Naturalne pigmenty mineralne rewitalizują rzęsy, pobudzają je do wzrostu i chronią przed mechanicznymi uszkodzeniami.
Efekty:
• zachwycająca zmysłowa objętość
• naturalna kusząca gęstość
• niewiarygodne uczucie lekkości
• odżywione i zdrowe rzęsy
• perfekcyjne rozdzielenie rzęs bez grudek


Używam tej maskary codziennie i może to być mój ulubiony produkt miesiąca :)
Pozdrawiam, Marta

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że mozna dostać tą mascare w SP, muszę poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i potwierdzam, świetna jest ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...