6 sierpnia 2012

paznokcie: kolorowy french

Hej Kochane, dzisiaj chcę Wam się pochwalić moimi pazurkami. Nie chciałam, żeby to była powtórka ze Skittles manicure, więc wymyśliłam coś takiego! 

 




* Wibo Amazing Amazone (nr 1)
* Revlon (028 Minted)
* Inglot (355)
* My Secret (145 Fuchsia)
* Essence Colour&Go (27 No more drama)


* Inglot (82)
* Eveline Odżywka 8w1, jako lakier bazowy 
* Essence Better than gel nails (top), jako top coat

Z góry przepraszam za moje skórki, bo o ile stan paznokci jest dużo lepszy (nie łamią się i są długie i opiłowane, choć nadal się troszeczkę rozdwajają) o tyle skórki zapuściłam..

Bardzo cieplutko Was pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba taki kolorowy french i chętnie bym go sobie zrobiła ale nie dałabym rady przyzwoicie pomalować prawej ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł !
    -------------------
    Zapraszam do mnie.
    incroyaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...