16 kwietnia 2013

makijaż: Zainspiruj się gwiazdą - Marina Łuczenko

 Cześć Dziewczyny. Zaczęłam bardzo intensywnie oczyszczać wszystkie foldery ze zdjęciami na bloga, a jest ich naprawdę dużo. Ten makijaż zrobiłam dawno temu, jeszcze przed rozpoczęciem projektu, aby mieć coś na zaś, aż w końcu o nim zapomniałam.. Typowe. Tą pracą kończę swoją przygodę z projektem, chyba że jeszcze znajdę kiedyś czas na nadrobienie zaległości. Koniec gadaniny, zapraszam.











Makijaż dziewczęcy, z jaskółką i w kolorach pomarańczy.
Obowiązkowy tutaj był błyszczyk.
Nie jest to odwzorowanie makijażu, a raczej zwrócenie uwagi na to czym się kieruje gwiazda.
Ciężki to był dzień.. Dzisiaj ( po raz drugi) odbieram swoje buty Lasockiego z reklamacji. No jestem mega wkurzona na nie, jak mogą się psuć co 2 tyg. żeby je "naprawiać" przez kolejne 2..Zawiodłam się na tej firmie, tym bardziej, że cena nie była jakaś niska.
Pozdrawiam, Marta

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i delikatny makijaż, lubię takie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marina praktycznie zawsze ma taki sam makijaż, a w Twoim kreska jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ślicznie Ci w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lasockie są takie drogie, nigdy nie miałam,ale myslałam,ze moooze chociaz nadrabiają jakością.
    jestes śliczna i ten makijaz idealnie Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie kolory idealnie pasują do niebieskiej tęczówki.

      Usuń
  6. Bardzo ładnie i tak delikatnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...