12 grudnia 2012

makijaż: Zainspiruj się orientem - Egipt

Cześć dziewczyny, dzisiaj kolejny makijaż na zabawę Zainspiruj się orientem. Muszę nadrobić te dwa tygodnie - Egipt i Japonia, więc nie ma co się obijać i działam. Makijaż mało wyjściowy, ale może niektóre z was się zainspirują albo wykorzystają na jakieś szalone imprezy, kto wie?!







Moje inspiracje go głównie aktorki z filmów poświęconych Egiptowi, piękne kobieby w bardzo mocnym makijażu, skąpane w złocie i błękicie. O samym Egipcie nie będę się rozpisywać, bo wiele dziewczyn zrobiło to o niebo lepiej niż ja. Zapraszam więc do nich, ja skupię się na moich makijażach..

Znowu lista użytych kosmetyków jest olbrzymia, więc nie da radu jej zamieścić. Rzęsy to Ardell 120 Demi. Teraz widzę wszelkie niedociągnięcia i mnie osobiście średnio się podoba, ale co poradzić, jestem tak zabiegana, że nie dałabym rady tego poprawić. Zresztą na kolejny makijaż musicie poczekać do przyszłego tygodnia, chyba że coś odgrzebię z otchłani mojego folderu ze zdjęciami na bloga.. Za każdym razem kiedy wracam do domu, czyli ok. 16/17 jest już strasznie ciemno i nie da rady robić jakiekolwiek zdjęcia, bo sztuki dobrych fotografii przy sztucznym nie opanowałam. 
To na tyle mojego narzekania..


Przypominam o ROZDANIU u Lavender ----> baner z boku!

Mam nadzieję, że makijaż choć trochę się podoba,
A jak się podoba nowy wygląd bloga?
Jak się podoba jego prowadzenie, czy jest coś co mogę jeszcze poprawić?
Czy całość jest przejrzysta?
Pozdrawiam cieplutko, Marta

24 komentarze:

  1. pięknie Ci wyszło! i nawet pasuje do Ciebie taka ciemna dolna powieka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;*
      hmm, w takim razie przemyślę kwestię tej dolnej powieki ;D

      Usuń
  2. Ale śliczny! I faktycznie fajnie wyglądasz! Ten niebieski pasuje do koloru Twoich włosów ;) I dzięki eyelinerowi oczy mają taki oryginalny kształt, strrasznie mi się podobają takie nietypowe "krechy" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, postaram się w takim razie porobić jakieś "krechowe" wariacje ;)

      Usuń
  3. Jeny, jak ten makijaż mi się podoba, fantastyczny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podoba przejście z białego do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj namęczyłam się, żeby to uzyskać, użyłam przy tym setki cieni ;D

      Usuń
    2. Nie poszło to na marne. Całość wygląda wprost rewelacyjnie!

      Usuń
  5. rewelacyjnie;) za każdym razem jak pokazujesz makijaże to zachwycam się na nowo:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć ;*

      Usuń
  6. Pięknie nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie! :) naprawdę piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż. Wyglądasz jak bogini ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wygląda niesamowicie, pozazdrościć zdolności :)
    zostałaś u mnie otagowana, zapraszam :) http://oh-wow-lovely.blogspot.com/2012/12/tag-liebster-blog-pare-sow-o-ksiazce.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, ale już odpowiedziałam na moim blogu na 11 nominacji ;)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem! przepiękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW ! jestem oczarowana tym makijażem :)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...