28 sierpnia 2013

zakupy z wakacji

Cześć Dziewczyny, wakacje się kończą. Kiedy te dwa miesiące minęły ?! Lubię zakupy, ale staram się korzystać z takiej rozrywki w mirę zdrowego rozsądku. Lubię także sobie przywozić z różnych miejsc, które odwiedzam kosmetyki, szczególnie kiedy nie mam ich na co dzień u siebie w mieście. Część z Was może pamiętać mój spory haul z czeskiego DM, więc za pielęgnację  już za bardzo się nie brałam, ale kolorówka to co innego :D





  1. GARNIER Ultra Doux odżywka do włosów - a właściwie dwie, nowa wersja lawendowa i piwno-granatowa. Postanowiłam sprawdzić pozostałe z tej serii Garniera po sukcesie żółtej - Olejek awokado&małso karite. Obecnie używam Balea, więc te grzecznie leżakują.
  2. BINGO SPA maska do twarzy - znów 2 opakowania i dwie różne wersje - miętowa błotna z cynkiem oraz żelowa do cery tłustej z ekstraktem z drożdży piwnych (co ja mam z tym piwem?!) i kolagenem. Obydwie już używałam i całkiem fajne rezultaty dają.
  3. JOANNA Naturia peeling myjący z Gruszką - do Biedronki weszły kosmetyki, w tym te, całkiem znane peelingi w małych poręcznych butelkach. Za bardzo dobrą cenę 3,39 zł kupiłam tylko jeden o słodkim, ale soczystym i orzeźwiającym zapachu. 
  4. VICHY Normaderm Hyaluspot żel punktowy - polecony w aptece, jako popularna nowość. Trochę drogi (ok. 60 zł), ale mam nadzieję, że za ceną idzie jakość i działanie.
  1. PHARMACERIS F podkład kryjący (02 SAND) - potrzebuję krycia, ale przy użyciu podkładu bezpiecznego dla skóry. Sięgnęłam po ten z aptecznej półki i jestem zadowolona. Naprawdę jest kryjący i maskuje co ma maskować, filtr 20, pompka, ale można z nim przesadzić i niestety nie matuje. Kolor świetny na teraz, na skórę lekko muśniętą słońcem, ale na pewno skuszę się na jaśniejszy jak zbladnę. 
  2. MAYBELLINE Dream Pure BB Cream do skóry tłustej (LIGHT) - był moim ulubieńcem przez wakacje. Mimo jasnego koloru poradził sobie z opalenizną, bo trochę go wymieszałam z za ciemnym podkładem, ale także ładnie dopasowywał się sam. Lekka formuła to było coś czego szukałam na te upały. Jednocześnie dobrze krył. Nie jest już moim ulubieńcem! Zmasakrował mi twarz i nie mogę jej wyleczyć - ZAPYCHA! 
  3. MAYBELLINE Affinitone korektor (01 NUDE BIEGE) - bardzo jasny korektor, który z powodzeniem stosuję pod oczy i na zaczerwienienia. Nie znalazłam ideału w tej dziedzinie makijażu, ale ten nie jest zły. Aktualnie jest w promocji w Rossmannie za ok 17 zł.
  4. ESSENCE Stay with me błyszczyk - udało mi się upolować wycofywane w tej chwili 2 błyszczyki z tej serii, którą lubię. Kolory to 01 Me&my ice cream - słodki, jasny róż - oraz 08 Deep rose - ciepły herbaciany róż ze złotymi drobinkami. Dołączyły do 2, które już mam od pewnego czasu.
  1. GOLDEN ROSE Holiday (54) - mój drugi lakier z tych piaskowych, ale pierwszy od tej firmy. Piękny, elegancki kolor - chłodny jasny brąz ze srebrnymi drobinami. Uwielbiam!
  2. ESSENCE LE Breaking Dawn 2 (02 Alice had a vision - again) - ciekawy kolor, bardzo ciemny fiolet z mnóstwem fioletowych, zielonych, złotych drobinek. Miałam na paznokciach raz przez chwilę, ale robi dobre wrażenie. 
  3. SENSIQUE Strong&Trendy Nails (170) - bardzo mi się podobają niebieskości tego lata. Ten lakier ma ciemnoniebieski kolor, taki długopisowy. Sam lakier jest wodnisty i jakby żelowy, więc na długich paznokciach nie wygląda za ładnie, wyjściem z tego jest baza. 
  4. MY SECRET (168 Fruit cockail) - jasny ciepły niebieski, niebiański. Pochodzi z najnowszej, pachnącej kolekcji tej firmy. Pachnie słodko i zaskakująco długo, a sam lakier jest naprawdę fajny jakościowo.
  5. ESSENCE LE Guerilla Gardening (02 plant the planet) - ładny zielonkawy kolor z edycji limitowanej. Miałam go raz na stopach i niestety lekko odbarwił mi płytkę paznokcia. Nie wiem czy ze mną zostanie, bo zwątpiłam w taki kolor na pazurkach.
  6. MIYO Mini drops (44 Mango) - kolejny lakier słodko pachnący. Kolor to bardzo soczysta pomarańcza, ale jakościowo nie porywa. Pierwszy raz skusiłam się na lakier tej firmy i nie jestem przekonana.
  1. INGLOT okrągłe wkłady - mam dużo cieni z sprawą paletek Sleek, ale czasem wymyślę sobie kolor, którego tam nie ma. W takim razie idę do Inglota, który rozpieszcza rozmaitością kolorów i wykończeń. 123 AMC Shine- iskrzący srebrno-niebieski, o takim pół-transparentnym wykończeniu; 388 M - kobaltowy matowy; 358 M - chłodny brąz, cappuccino z szarością. Dwa zwariowane kolory, które uwielbiam na makijaż typu "pop of colour" na dolnej powiece, a brąz  do rozcierania, do wszystkiego.
  2. INGLOT kasetka PRO-3 
  3. INGLOT pędzel 6SS - naturalne włosie, miękki puchaty pędzel do mocnego roztarcia. Największy pędzel do tego zadania z mojej kolekcji. Koszt to 34 zł, ale mam nadzieję, że wytrwa ze mną długo i będę bardzo często po niego sięgać.
  4. LOVELY Curling Pump up maskara - 3 opakowanie, po nowości nie sięgam, bo ta daje mi pełnie szczęścia !!
  5. CATRICE LE Out of space eyeliner w żelu (C03 Silver's Shuttle) - dla mnie to cień w kremie, bardzo iskrzący na złoto szary brąz. Wypatrzyłam go w Naturze w Zakopanem za 4 zł to żal było nie brać ;)
  6. ESSENCE LE Guerilla Gardening lip cream (01 Mission flower) -  mój ulubieniec, kocham ten cukierkowy, chłodny, bardzo intensywny róż, półmatowe wykończenie na ustach, dobrą trwałość!
  1. YANKEE CANDLE tarty - przechodząc koło Starej Mydlarni weszłam po te woski w poszukiwaniu czegoś nowego. Było dużo, które chciałam bardzo znaleźć u siebie w kolekcji, ale koszt jednej to aż 8 zł. Wybrałam 2 najciekawsze. Pachną bardzo intensywnie i słodko. Myślę, że będą mi przypominać lato w zimniejsze wieczory :)

Dla zainteresowanych wstawiam jeszcze odnośnik do moich wcześniejszych zakupów (kliknij na zdj)
Powiem szczerze, trochę pierdół, ale na znaczną część miałam plany od dawna.
Teraz czas na porządki, szczególnie w lakierach, bo ich tak zbieram i zbieram i miejsca zaczyna brakować!
Oczywiście czekam na propozycje w komentarzach, która recenzja/swatche powinna pojawić się jak najszybciej. 
Pozdrawiam, Marta

19 komentarzy:

  1. Mam straszną ochotę na ten pędzelek- jest taki milutki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój drogi pędzel tej firmy i jestem zadowolona, za tą ceną idzie jakość i funkcjonalność. :)

      Usuń
  2. Fajne takie dwumiesięczne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś:) ja się staram nie kupować więcej niż 1 sztukę danego kosmetyku, typu maska do włosów czy odżywka, bo później leżakują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no wiem, że to im nie służy ;p Ja jednak odżywki używam codziennie, więc długo leżeć nie będą.

      Usuń
  4. Znam: peeling myjący z Gruszką, MAYBELLINE Affinitone korektor,ESSENCE LE Guerilla Gardening lip cream i jak dla mnie to spoko produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow sporo, BB MNy nie zbiera dobrych oipnii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że dopiero teraz się o tym przekonuje :(

      Usuń
  6. No ładnie :D Duże zakupy ale i bardzo fajne. Mnie interesuje ten podkład z Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne zakupy, podkradłabym od Ciebie duużo rzeczy :P
    a ja właśnie dziś zaszalałam i kupiłam maskę błotną do twarzy z kolagenem z bingospa, zobaczymy, to mój pierwszy produkt od nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy :D Dużą część znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszalałaś :) Woski pewnie pięknie pachną myślą że by mi się spodobały:D

    OdpowiedzUsuń
  10. obłowiłaś się dziewczyno Parę rzecz stąd mam i jestem zadowolona z piasku GR,podkładu Eris czy peelingu joanny

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne łupy! Ja poluje na odżywkę z Garniera, bo kupiłam ostatnio szampon i się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem tych odżywek z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zrób recenzje odżywek jestem niesamowicie ciekawa tej z drożdżami piwnymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzę, że te odżywki cieszą się dużym zainteresowaniem. Zostawiłam sobie poprzednią i planuję zrobić recenzję tych 3, które mam, ale to dopiero za jakiś czas.

      Usuń
  14. świetne zakupy :D
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło gdy dołączysz do obserwowanych, ja również odwdzięczę się tym samym :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...