7 marca 2012

makijaż: słoneczny pomarańcz i fiolet



 Hej, dzisiaj rano obudziło mnie piękne słońce nad Bydgoszczą i pomyślałam, że warto wstać, wysprzątać mieszkanie i zrobić coś z sobą ;)Ogólnie jestem chora 2 dzień..
  Użyłam głównie cieni z paletek Sleek'a w kolorach brzoskwiniowym, waniliowym i pomarańczowym. Raczej prosty w wykonaniu i szybki. Jak dla mnie jest to makijaż na co dzień, szczególnie kiedy zrezygnuje się z tak brokatowego fioletowego cienia na dolnej powiece. 







Użyte kosmetyki:
    • Krem BB z Garnier w kolorze 02-light połączony z Catrice -Infinite Matt w kolorze 010 light beige
    • puder prasowany Miss Sporty So Matte Perfect Stay w kolorze 001 light
    • róż do policzków  Up Girls w kolorze 02
    • baza pod cienie Essence I love Stage
    • cienie: paletka Sleek Monaco - pomarańcz( Washed Ashore) ecru( Bamboo)          
    • paletka Sleek Au Naturel - brzoskwinia (Toast) wanilia (Honeycomb)
    • paletka IsaDora  Eye Shadow Quartet 27 Amethyst Crystal (obydwa fiolety)
    • kredka do oczu Inglot 521(metaliczny fiolet)
    • Clinique Lash Doublin Mascara i Lash Building Primer
    • Catrice Eyebrow Set
    • pomadka Golden Rose kolor 115
    • błyszczyk z H&M w kolorze Pink Whisper
    Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :)
    Piszcie i komentujcie 

    XOXO

    2 komentarze:

    1. Makijaż śliczny, ale bardziej zaciekawiła mnie twoja uroda. Jesteś zadowolona z krem BB Garniera? Mi całkowicie nie przypadł do gustu...
      zapraszam do mnie z okazji jutrzejszego naszego święta dla moich czytelniczek 20%rabatu w sklepie internetowym Jadwiga ;)
      http://cherrylassie.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ten krem BB mam od jakiś 2 tygodni i jak na razie też mi nie przypadł do gustu, ale nie chcę go od razu skreślać tylko dam mu szansę (może) w lato. Chcę też zrobić o nim osobną recenzję..
        pozdrawiam :*

        Usuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...