1 maja 2012

zakupy kosmetyczne część II - The Body Shop i Natura

Dzisiaj kolejna porcja moich łupów i tym razem powiem Wam o nich coś więcej ;)

NATURA
-żel pod oczy szałwiowy z Ziaji (mój pierwszy-taki wymysł :P); 15 ml; 8,99zł
-cień do powiek Diamond Shine Sensique (137); 4g; 6,49zł
- cień do powiek Pierre Rene (103); 1,5g; 7,99zł

The Body Shop
Po przeczytaniu posta Sabriny (link do wpisu) poleciałyśmy z mamą do TBS i wybrałyśmy sobie razem
-szampon zwiększający objętość Rainforest Volume; 400ml; 30,42zł- cena promocyjna z 39zł
-odżywkę bananową; 250ml; 14,82zł - cena promocyjna z 19 zł

dodatkowo TRWA AKCJA - PRZYNIEŚCIE DO SKLEPU DOWOLNE PUSTE OPAKOWANIE, A OTRZYMACIE 22% RABATU NA WSZYSTKO. DO 15 MAJA!
ja z tego skorzystałam jeszcze bez opakowania i bez wiedzy o tej promocji, ale przemiła pani dała mi rabat za dotrzymaną obietnicę doniesienia pudełek.

Doniosłam puste pudełeczka, które nie wiadomo czemu przetrzymuję i kupiłam jeszcze
oczyszczającą maskę do twarzy z serii do cery tłustej i z niedoskonałościami z Ekstraktem z drzewa herbacianego.

- Maseczka do twarzy; 100 ml; 35,10zł - cena promocyjna z 45 zł

To są moje pierwsze produkty tej firmy i naprawdę je kocham  :)

2 komentarze:

  1. o tej bananowej odżywce słyszałam już wiele, ale zapomniałam o tym będąc w sklepie;P ale będę pamiętać następnym razem;)

    a jak ten szampon do włosów? w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon jest dobry, ale jest to mój pierwszy szampon ekologiczny i nie mam porównania. Cenę uaktualniłam- 39 zł normalnie, ja kupiłam podczas promocji :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...