28 października 2012

makijaż w kolorze jesieni

Bardzo nieprzyjemnie było za oknem, na szczęście śnieg jeszcze u mnie nie spadł, więc cały czas czuję jesień. Aby jakoś uniknąć depresji z powodu tej koszmarnej pogody musiałam się czymś zająć i rozweselić i tak oto powstał makijaż w kolorach liści ...









użyłam: cienie My Secret - żółty, czerwony swache i recenzja
cienie Sleek Monaco
eyeliner żelowy Wibo 02 brąz
tusz Maybelline the One by One
róż Essence LE Miami Roller Girl
lip tint Astor 300 Nude Sweetness

Jak Wam się podoba makijaż? Mi bardzo i dobrze się w nim czuję, a był to pełen spontan i improwizacja..:) Korzystając z dobrego chłodnego światła, dzisiaj narobiłam zdjęć do recenzji, które mam zaplanowane. Jest ich dużo, co jest chyba dobrą informacją.

Czy chcecie więcej takich kolorowych makijaży? A może coś na Halloween? 
 Trzymajcie się cieplutko w te coraz zimniejsze dni
     

13 komentarzy:

  1. Fajne kolorki. Niby jesiennie, ale jakoś tak wesoło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesień nie musi być smutna, to zależy od nas ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie (mieszkanki Krakowa) to trochę za późno na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny makijaz. Perfekcyjna kreska ktorej do tej pory zrobic nie umiem.
    Przepieknie tez wykonalas makijaz dolnej powieki. U mnie to nigdy nie wychodzi chociaz staram sie i cwicze codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*
      kreskę maluję prawie codziennie od 2 lat więc mam troszeczkę wprawy, ale i mi zdarza się czasami "krzywa katastrofa" ;p

      Usuń
  4. Burgund! Piękny kolor, chyba ulubiony razem z butelkową zielenią :)
    Chociaż nie wiem czy nie zaryzykowałabym złota zamiast tej intensywnej żółci :)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze złota miałam jedynie odcień starego złota, który nieszczególnie dobrze by wyglądał..Odkąd mam tą żółć bardzo często jej używam, bo tak długo szukałam idealnego odcienia, że teraz muszę się nią nacieszyć..:)

      Usuń
    2. No tak, stare złoto to jednak nie ten odcień do makijażu. W takim razie nie przyczepiam się ani troszkę! :D
      Ja uwielbiam taką żółć łączyć pół na pół z pomarańczem!

      Usuń
    3. tak, zdecydowanie taka żółć i pomarańcz to dobre połączenie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. idealnie odwzorowałaś widok liści na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie:) szkoda, że tak nie umiem:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...