25 lutego 2013

TAG: Moja makijażowa historia. Pierwsze urodziny bloga



http://www.slubwbialej.pl/wp-content/uploads/tort_fiolet.jpg
Cześć Dziewczyny, dzisiaj mój mały blog obchodzi swoje pierwsze urodzinki. Tak się cieszę, że nadal mogę dzielić się swoimi pasjami z Wami, że się rozwijam tutaj, że blog się rozwija, że ludzie chcą czytać i oglądać to co robię.. Zostałam otagowana jakiś czas temu, ale dzisiaj będzie idealny moment, aby opowiedzieć Wam swoją Makijażową Historię. Zapraszam :)



zostałam otagowana przez Kamilę z bloga Kosmetykowe Szaleństwo!

1. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
Oj z tym bywało różnie.. W gimnazjum jak miałam te 13-15 lat to jedynie tuszowałam rzęsy, ale to też z przerwami. Później starałam się zakryć trądzik kremami tonującymi. Później doszedł eyeliner. Taki makijaż fest, czyli wszystko - podkład, bronzer, róż, rozświetlacz, brwi, cienie, eyeliner, maskara - to dopiero jak skończyłam 17 lat. 
2. Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się makijażem?
Ja to chyba po prostu mam we krwi. Zawsze chciałam się malować i wiedziałam, że będę. Już w podstawówce zbierałam sobie do pudełeczka kosmetyki, które chciałam używać "jak będę dorosła".
Inaczej o makijażu zaczęłam myśleć po DzieńDobryTVN, gdzie pokazywali Michelle Phan i tak trafiłam na YT i kanały urodowe..
3. Jakie się niektóre z twoich ulubionych marek?
Zdecydowanie Sleek, kocham ich paletki cieni i róże. Zawsze też lubiłam Essence. Pozostałe to Revlon, Rimmel, Wibo...Cały czas odkrywam nowe marki, produkty dzięki blogom i Wam :)
4. Co dla Ciebie znaczy makijaż?
Kiedyś to była moja maska, coś nadal mi po tym pozostało, bo po prostu czuję się w nim bezpieczniej i lepiej, jakby nikt nie dostrzegał moich wad pod makijażem. Teraz to dla mnie również ogromna przyjemność, daje mi niesamowita radość z tworzenia, mogę wyrazić siebie w nim i pokazać światu, że to również forma sztuki..
5. Jeżeli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty, jakie by to były?
Kryjący podkład, albo krem BB, bronzer, maskarę na rzęsy i brwi, czarny eyeliner.  Nie miałabym z tym problemu, bo często w "gorsze dni" tak właśnie wychodzę do szkoły czy na zakupy :)
6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
Chyba to, że mogę się zmieniać. Zresztą dodaje mi pewności siebie, umalowana trzymam wysoko podniesioną głowę. Lubię etapy tworzenia i wymyślania co za chwilę znajdzie się na mojej twarzy i powiekach :)
7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Szkoda mi kasy na bardzo drogie kosmetyki np. z Sephory. Wiem, że jest wiele tanich bestsellerów, które tylko na mnie czekają. Droższe dzielę zazwyczaj z mamą, która wierzy, że droższe znaczy lepsze, ale czasem ją odciągam od tej zasady :)
8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Wiele osób chwali moje makijaże, a szczególnie kreski. Moja rada dla osób, które boją się, albo uważają, że nie potrafią malować jaskółek eyelinerem - ćwiczcie, ćwiczcie i jeszcze raz ćwiczcie! Nic samo się nie zrobi, do tego potrzeba wprawy, należy poznać budowę swojej twarzy, oka i nadrać tej "wprawnej ręki". 
9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie zrozumiałaś?
Jakoś nie przychodzi mi nic do głowy coś co tak bardzo mnie zszokowało i z czym nie mogłam się pogodzić. Chyba taką rzeczą, która ciężko mi podchodzi to kolorowe brwi np. czerwone. Nie próbowałam i nie mam zamiaru.
10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze?
Hmm, bardzo ją lubię. Fajnie jak znam dziewczyny, które zaczynały mniej więcej w tym samym czasie co ja i razem się tak rozwijamy tutaj. Jestem zachwycona, bo tutaj wszystkie komentarze są grzeczne, nikt się nie hejtuje..No i fajne jest to, że piszę pytanie i mam kilka różnych odpowiedzi.. Lubie Was dziewczyny :)

Taguję wszystkie zainteresowane obserwatorki :)

Dzisiaj miałam ciężki dzień, ale jakoś przeżyłam.
Trzymajcie się, Marta

13 komentarzy:

  1. Też podobnie zaczynałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych wielu lat w prowadzeniu bloga. Bardzo lubię Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a lubię dla was te makijaże tworzyć i pokazywać :)

      Usuń
  3. Oby tak dalej, Kochana ;) Mój blog też niedługo będzie obchodził rok ;]
    Miejmy nadzieję,że nie zrezygnujesz z blogowania, bo ja zawsze będę tu wpadać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, zapraszam i już teraz życzę powodzenia tobie w dalszej pracy ;*

      Usuń
  4. Najlepszego z okazji blogowych urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :))) Oby wiecej takich urodzin :***

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) moja historia z makijażem jest bardzo podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A my lubimy Ciebie :D
    Wszystkiego dobrego Kochana! I miłego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      bardzo się cieszę, że jest dla kogo blogować ;)

      Usuń
  8. Gratuluję 1 rocznicy i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę w Tobie młodszą siebie;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...