21 kwietnia 2012

w roli głównej Żelowy Eyeliner z Pierre Rene

Moje recenzja żelowego eyelinera wygląda następująco.



Opakowanie:
Całość była zapakowana dodatkowo w dość duże kartonowe pudełko, na którym były zawarte wszystkie informacje o produkcie oraz (niespodzianka) 4 obrazki z możliwościami malowania.
W środku znajdziemy niewielki plastikowy słoiczek z dużą nakrętką, w której znajduje się mały pędzelek. 
Łatwo się otwiera i jest poręczne i nie za duże- idealne do małej kosmetyczki tym bardziej, że nie musimy zabierać dodatkowego pędzelka (duży plus)

Kolor i konsystencja:
Kolor jest czarny, ale nie tak intensywny jak mój drugi eyeliner żelowy z Essence i to do niego będę porównywać ten produkt. Można uzyskać głębszą czerń przez dokładanie kolejnych warstw. Ja mam kolor 02 GLITTER BLACK i wybrałam ten kolor z 2 dostępnych na 4. Innym mył niebieski metaliczny. Wiem że jeszcze są: zwykły czarny i brązowy, na który mam niezwykłą ochotę.:)
Ten ma srebrne brobinki, ale są one na tyle subtelne, że spokojnie można go używać na co dzień (zresztą tak jak i ja to robię)
Konsystencja jest naprawdę żelowa i nie tak wodnista jak Essence. Ładnie się nim pracuje.

Cena promocyjna to 10,99 z 17,99zł za 2,5ml.
Ważny 9 m-cy od daty otwarcia.

Bardzo lubię ten eyeliner za funkcjonalność i efekt i myślę nad kupnem brązowego :)
XOXO


1 komentarz:

  1. Mam eyeliner z Pierre Rene ale w kałamarzu i jestem z niego całkiem zadowolona, dlatego ta nowość mnie teraz jeszcze bardziej kusi :)tylko ciekawe po jakim czasie zacznie wysychać.
    fajna recenzja,
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...