6 grudnia 2012

współpraca i makijaż dnia - kreska

Cześć Dziewczyny, dzisiaj miałam na 11 do szkoły, to wstałam trochę wcześniej ogarnęłam się i wymalowałam i zrobiłam zdjęcia.
Wczoraj doszłam do mnie przesyłka od sklepu internetowego Greenhouse w ramach współpracy. Dostałam 25 próbek kosmetyków naturalnych.. Zapraszam na zdjęcia mojego dzisiajszego makijażu!







Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :)
Może w weekend wytworzę coś bardziej kolorowego i szalonego
No i złożyłam dość duże zamówienie jak dla mnie w Kosmetykomania.pl
Czekam na paczkę z niecierpliwością,
Jej ile tych paczek dostaję i wysyłam - zamówienia, wymianki i ostatnio Mikołajkowa Wymianka, która przebiegła świetnie i za swój prezencik bardzo dziękuję :)
To na tyle, jutro piątek!
Pozdrawiam, Marta

22 komentarze:

  1. Pięknie idealna kreseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. już wczoraj zabrałam się za te próbeczki ;p

      Usuń
  3. makijaż bardzo prosty, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w takim delikatnym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja lubię się w takiej kresce i nie lubię wyglądać na "przerysowaną"

      Usuń
  5. o jej ile próbek! a kreska ładna Ci wyszła :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też otrzymałam taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że dobrze się współpracuje a kosmetyki się sprawdzają ;)

      Usuń
  7. Piękna kreska ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo równa kreska :) Szkoda, że ja takiej nie potrafię zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kreska:) Też chciałabym umieć taką zmalować;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, delikatny, bardzo ładny kolor cienia w zewn. kąciku :)

    Gratuluję współpracy ! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:*
      cień z zew kącika to ciemny brąz ze Sleek Au Natyrel ;)

      Usuń
  12. Kreska wyszła Ci super!! No i życzę udanego testowania;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...