30 maja 2013

recenzja: Vichy Normaderm żel oczyszcający

Cześć Dziewczyny, jest i On - Długi weekend. Czas na odpoczynek, ale przy tym mam parę rzeczy do zrobienia. Nadszedł też czas na post "denko". Dzisiaj recenzja kosmetyku bardzo dobrego. Żel do mycia twarzy jest dla mnie podstawą w jej pielęgnacji i też dużo od niego wymagam. Ten mnie w pełni zaspokaja i tak się cieszę, że dostałam go z wymianki i mogłam się w nim zakochać.. 




To opakowanie jest promocyjne, ale takie też są w normalnej sprzedaży, zdecydowanie bardziej wygodne będzie duże 400 ml z pompką. Tutaj mamy tubkę 100 ml z dobrym zatrzaskiem. Najważniejsze dla mnie to, żeby w nakrętce nie zbierała się woda, nic takiego nie ma miejsca..Plastik jest miękki i przejrzysty, widać ile jeszcze produktu jest w środku i nie ma problemu z wydobyciem.


Konsystencja jest dla mnie rewelacyjna ! Żel jest na tyle gęsty, że jest wydajny i potrzebna jest naprawdę kropeczka, żeby dokładnie umyć całą twarz. Kolor jest lekko zielony. Zapach jest chemiczny i jak dla mnie nie podobny do niczego konkretnego, niemniej przyjemny dla mojego nosa. Jest wydajny i starczył mi na pełne 3 miesiące.


Działanie tego żelu jest dla mnie również genialne. Doskonale zmywał z mojej twarzy cały makijaż nie pozostawiając na niej ani krzty podkładu i innych "zanieczyszczeń". Z początku używałam go także do demakijażu oczu, ale później bałam się, że może skóra w tamtej okolicy jest zbyt delikatna. W każdym razie, z makijażem oczu, tuszem, eyelinerem też sobie radził ! Skóra po tym żelu, była doskonale oczyszczona, delikatna w dotyku, nieściągnięta, i odświeżona. Czy zmieniły się moje pory to dokładnie nie wiem...  W składzie mamy SLES, glicerynę, kwas salicylowy, nie zawiera mydła i jest przystosowany dla skóry wrażliwej.

Cena: od 20 do 40 zł; od 100 do 400 ml; w aptekach i Super-Pharm, na stronie producenta również można znaleźć punkty sprzedaży TUTAJ

Podsumowując, jestem nim  całkowicie oczarowana! Dzięki niemu nie muszę się bawić w jakieś płyny i waciki, a moja skóra jest dogłębnie oczyszczona. Myślę, że kupię kolejne opakowanie i pewnie będzie ono większe i z pompką. Polecam go każdemu, nie tylko cerze problematycznej :)

Zaraz idę się szykować na wieczorne wyjście.. 
4 dni dla siebie rozpoczęłam porządnym pedicure. Muszę jeszcze ogarnąć pokój i resztę mieszkania. 

Miałyście ten kosmetyk? Jaki produkt Vichy lubicie najbardziej? Czy sięgacie często po kosmetyki z apteki ?
Pozdrawiam, Marta

7 komentarzy:

  1. Jak zużyje garniera to muszę (!) go kupić ale nie wysuszył twojej twarzy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ani trochę, nie miałam żadnych suchych skórek, które mam zazwyczaj na policzkach... ! Polecam Ci ;)

      Usuń
  2. Zużyłam niezliczone buteleczki tego żelu. Teraz mam chwilowo przerwę od niego ale w przyszłości na pewno do niego powrócę. Jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam też żel...zużyłam dwa opakowania :) Nie rozumiałam właśnie tych opinii, że wysusza. Jednak po zużyciu takiej ilości moja cera się strasznie wysuszyła, dlatego postanowiłam na jakiś czas odstawić i stosować coś innego. Jednak wrócę do niego na pewno. Wydajny i świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy, ale tyle dziewczyn mówi o nim same dobre rzeczy, że być może go przygarnę. Szczególnie jak nadejdą upały i moja skóra będzie potrzebowała porządnego oczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam butelkę (400 ml) z pompką. Po pierwsze i najważniejsze - jest to produkt, który bardzo dobrze oczyszcza skórę. Przyznam, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim uczuciem. Mam wrażenie,że moja skóra oddycha, jest jak nowa. Niesamowite. I co najdziwniejsze, buzia nie przyzwyczaiła się, ciągle uzyskuję ten sam efekt. Drugim, także istotnym plusem, jest fakt, że żel jest bardzo wydajny. Myślę, że warto w niego zainwestować. Ja gdy tylko zobaczę zbliżające się denko, decyduję się na zakup nowej buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...