23 maja 2012

TAG: 11 PYTAŃ

Cześć Dziewczyny, z racji tego, że mam wolną chwilę postanowiłam odpowiedzieć na pytania, które otrzymałam w ramach tego tagu. Dziękuję bardzo Sabrinie z bloga "Sabrina - świat ze snu" za otagowanie i nie przedłużając zabieram się za pisanie...


Regulamin: 
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Taggera" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie należy wybrać 11 nowych osób i zamieścić ich w tym samym poście.
3. Utwórz teraz 11 nowych pytań dla osób, które oznaczyłeś w swoim Tagu i napisz je w Tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby otagowane.
5. Nie oznaczaj ponownie osób już otagowanych.

1. O posiadaniu jakiego kosmetyku najbardziej marzysz a wiesz, że Cię teraz na niego nie stać?

   Chciałabym mieć kosmetyki Chanel, Dior, YSL, szczególnie pomadki. Moim małym marzeniem jest ROUGE COCO w jakimś uniwersalnym kolorze oraz maskara Hypnose w normalnym rozmiarze, bo posiadam próbkę i bardzo mi się podoba. Nie jest to jednak coś na co zbieram, ponieważ uważam, że drogeryjne kosmetyki czasem są dużo lepsze.
2. Jaki jest twój ulubiony kolor lakieru do paznokci na okres wiosna/lato?
    Uwielbiam pastele, więc mogłabym mieć je na paznokciach cały czas. Uwielbiam mięte (Revoln 028 Minted), ale nie kieruję się trendami i jak mam ochotę ciemne kolory też noszę. U rąk pełna dowolność, ale u stóp preferuję mocne, intensywne kolory.
3. Jaka jest twoja ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
   Bardzo lubię Essence  oraz Sleek i chyba można to zauważyć patrząc na moją małą kolekcję. Coraz bardziej interesuje mnie także Catrice i Rimmel.
4. Wolisz maseczki kupione czy robione przez siebie w domu?
   Kiedyś sięgałam wyłącznie po maseczki gotowe, ale nie trzymałam się konkretnych firm (Dermika, Tołpa, Efektima) na chwilę obecną szukam idealnej maski do samodzielnego rozrobienia. Jest trochę więcej zachodu, ale składy i efekty dużo lepsze.
5. Używasz normalnych czy ekologicznych kosmetyków do twarzy/włosów? Jakie wolisz?
    Dopiero zaczynam z kosmetykami "eko" i są to gównie produkty do włosów -szampon, odżywki, olejki- z TBS, Alterry. Są one niestety dosyć drogie...
6. Czy twoja pasja do makijażu/kosmetyków mogłaby się kiedyś przerodzić w twoją pracę?
   Jestem w liceum na profilu biologiczno-chemicznym i marzy mi się medycyna, ale zdaję sobie sprawę, że może być trudno. Moim planem awaryjnym jest psychologia. Chciałabym zdobyć zawód, a wizażem zająć się hobbistycznie lub dodatkowo w czasie wolnym.
7.  Jaki jest twój ulubiony balsam/masło do ciała?
   Balsam to dla mnie "nowość". Nigdy nie miałam  potrzeby smarowania, nie wyrobiłam sobie takiego nawyku, ale teraz nakładam balsam po każdej kąpieli. Obecnie używam Nivea Pure&Natural i jestem zadowolona, ale ulubionego nie mam. Również nie trzymam się konkretnej marki.
8. Jaki jest twój drogi kosmetyk którego zakupu nie żałujesz?
   Raczej nie kupuję drogich kosmetyków, bo jestem oszczędna. Dodatkowo przy takich decyzjach jestem strasznie zachowawcza - dużo czytam recenzji i sprawdzam w drogeriach, aby się nie zawieść.
9.  Od ilu lat interesujesz się kosmetykami/makijażem?
   Od zawsze chciałam nosić kolorowe makijaże, 'kocie' kreski i czerwone usta.. Już jako 12-13 latka zaczynałam eksperymentować z tuszem, pomadkami, ale myślę, że to było dużo za wcześnie. "Pełne" makijaże zaczęłam tworzyć dopiero pod koniec gimnazjum/na początek liceum.
10.  Czy mogłabyś wytrzymać bez kosmetyków(kupowania i używania)?
   Raczej nie, codziennie rano nakładam podkład i przynajmniej maskarę, nie uważam, że to dobre, ale tak czuję się lepiej. A kupowanie..hmm..też byłoby ciężko.
11. Jakie jest twoje ulubione danie wegańskie?
   Uwielbiam makarony. Mój ulubiony to makaron pszenny i szpinak z serem lazurowym i masełkiem czosnkowym..Pycha! Równie chętnie wcinam sałatki - ulubiona to grecka z fetą...

Pytania do Was:
1. Wolisz drogie kosmetyki czy też szkoda Ci na nie pieniędzy?
2. Malujesz się codziennie, a jeśli nie, to kiedy tego nie robisz?
3. Czy lubisz zmieniać kosmetyki czy trzymasz się ulubionych? 
4.Jakiego rodzaju kosmetyki kupujesz najczęściej?
5. Czy lubisz podróżować po kraju czy wolisz za granicę? Gdzie już byłaś?
6. Czy przywozisz kosmetyki jako pamiątki z podróży?
7. Czy byłaś kiedykolwiek na diecie, na jakiej i czy uważasz, że przyniosła ona skutki?
8. Czy ubierasz się zgodnie z trendami? 
9. Jak określiłabyś swój styl ubierania się?
10. Czy jesteś fanką butów, jakie lubisz najbardziej?
11. Jakie jest twoje największe marzenie? 

Taguję: 

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...