17 września 2012

recenzja: lakiery H&M - Spring Nails



Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 2 zestawy lakierów do paznokci z kolekcji H&M Spring Nails, które kupiłam rok temu (tak, wiem. Te moje opóźnienia :P) Zapraszam na SWACHE i krótką, ale na temat RECENZJĘ !



| GREY | LIGHT PURPLE | DARK PURLPE | CORAL |

GREY - szary z delikatnym srebrnym shimmerem; mój ulubiony
LIGHT PURPLE - kremowy, bardziej róż niż fiolet
DARK PURPLE - kremowy, ciepły fiolet
CORAL - koralowy ze złotym shimmerem
| WHITE | BLUE | BEIGE | BROWN |

WHITE - czysty biały, używam go zdecydowanie najrzadziej
BLUE - kremowy granat
BEIGE - zimny beż, też często używany
BROWN - ciężko ładnie określić ten kolor :P


Małe buteleczki ( 3,2 ml ) jak dla mnie bardzo dobre rozwiązanie, bo zanim mi się znudzą i zastąpię je innymi albo zestarzeją zdążę je zużyć. Poza tym świetnie się sprawdzają na wyjazdy i do szkoły, bo i tam zdarza mi się malować paznokcie :D Pędzelek standardowy.

Cena za zestaw - 4 lakiery 14,90zł w H&M

Lakiery różnią się od siebie wykończeniem i jakością. Utrzymują się u mnie 2-3 dni.




P.S. Bardzo dziękuję za tych 50 obserwatorów - to dla mnie symboliczna liczba -
 i ponad 4 tysiące wyświetleń. 
♡♡♡


4 komentarze:

  1. Piękne te kolorki:). Myślę, że jesienią będą świetnie wyglądać:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę jesienią często będą i mnie gościć Coral i Grey :)

      Usuń
  2. Ja czasem skuszę się w H&M na te lakiery :) Małe a wydajne i ładne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przede wszystkim dobrą jakość za dobrą cenę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...