23 października 2012

TAG: Moje blogowe sekrety


Czas na TAG o bardzo ciekawej tematyce: "Moje blogowe sekrety". Zostałam otagowana półtora tygodnia temu przez Bogusię z bloga Makijaż, kosmetyki i takie tam  za co bardzo serdecznie jej dziękuję bo już wcześniej czytałam wasze odpowiedzi i bardzo chciałam się przyłączyć.  
Chcecie poznać moje blogowe sekrety? Zapraszam!



Zasady:


1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG .
2. Napisz kto cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Pytania:

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga założyłam pod koniec stycznia, ale pierwszy post pojawił się dopiero pod koniec lutego, ale nie pamiętam już skąd to miesięczne opóźnienie. Posty publikuję tak często jak tylko mogę, ale jest to ciężkie bo mam bardzo dużo zajęć i często kończę o 16 a nawet o 18. Zdjęcia w takiej sytuacji mogę robić jedynie w weekendy lub jak jestem chora.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na swojego bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Za każdym rzem kiedy włączam laptopa, żeby np coś znaleźć lub sprawdzić wchodzę odpowiednio na Facebook'a, bloga i sprawdzam maila czy nie mam nowych komentarzy. Taki rytuał, dokładnie w takiej kolejności. Jest to od 2 do nawet 5 razy dziennie, zależy ile mam wolnego czasu.
3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja mama została poinformowana, ale chyba tego nie zrozumiała, znajomym nie mówiłam. Raczej to taka moja mała tajemnica, uciekam tu od stresu i wszelkich życiowych rozterek..:)

4  Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?
Zaraziłyście mnie dziewczyny lakieromanią, uwielbiam podpatrywać nowe wzorki i techniki. Chętnie sprawdzam też nowinki i wszelkie swache. Czytam recenzje, szczególnie lubię te o Essence i Catrice, bo lubię te firmy. Uczę się też od Was chętnie o pielęgnacji naturalnej i włosach.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?
Tak, ale w dobrym tego słowa znaczeniu - chcę im dorównać, raczej sposobów prowadzenia bloga i profesjonalizmu, jakości zdjęć i sprzętu niż jakiś konkretnych rzczy, kosmetyków. To mnie mobilizuje.
6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Tak większość mam takich rzeczy, bo inaczej moja kolekcja ograniczyłaby się do max 10 kosmetyków, ale uwielbiam to robić - kupować, testować i recenzować Wam kosmetyki :)
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Tak, szczególnie ostatnio szalałam z lakierami do paznokci, bo chcę się uczyć nowych zdobień i pokazywać Wam je. Próbuję też z bardziej kolorowymi kosmetykami, no i zaopatrzam się coraz większą ilość pędzli. Wydaję więcej kasy, ale staram się ostatnio ograniczać i nie kupować pod wpływem chwili..
8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Dużo się od Was uczę, bardzo dużo i dziękuję Wam za to. Poznałam fajne osoby i mam miejsce gdzie mogę dzielić się z kimś swoją pasją, bo żadna z moich koleżanek nie interesuje się makijażem i kosmetykami..
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Od Was. Często zastanawiam się co ja bym chciała przeczytać, albo co jeszcze nie zostało pokazane, na co nie trafiłam na blogach.
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć? 
Nie, bardzo chcę prowadzić bloga kosmetycznego i staram się go cały czas rozwijać, boję się tylko, że za mało czasu mu ostatnio poświęcam, ale bardzo ubolewam z tego powodu.

Pytanie dodatkowe (nie musisz na nie odpowiadać, chyba że chcesz).

*Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?
Najbardziej denerwują mnie kiepskiej jakości zdjęcia, na których nic nie widać, bo wtedy taki post jak dla mnie nie ma sensu. Sama nie mam supersprzętu, ale staram się tak robić i obrabiać zdjęcia, aby jak najlepiej było wszystko widać i wszystko było estetyczne i jasne. Tylko to.. literówek się nie czepiam, bo sama pewnie je popełniam, błędy językowe - jeżeli nie są jakieś bardzo rażące to też nie jest to dla mnie problem.

Tak, to tyle, bardzo fajne pytania. Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam.
Pozdrawiam Was i zapraszam do zabawy !

Taguję:
Kosmetycznie i nie tylko 
Sabrina - świat ze snu 
My Vanity Bag 
My Pink Plum
Odrobinka wszystkiego

4 komentarze:

  1. Dzięki za odp.:) też uważam, że blog z kiepskimi zdjęciami jest ciężki do oglądania;p
    rozwijaj swoje pasje pazurkowe i pokazuj efekty koniecznie:) a kto wie, może to będzie kiedyś Twój sposób na życie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło mi się odpowiadało na ten tag.
    Raczej nie wiążę swojej przyszłości z kosmetykami i mani, a raczej traktuję to jako swoje zainteresowanie, ale różnie się może wszystko w życiu potoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie muszę przysiąść w wolnej chwili bo tag jest super i na wszystkich blogach z chęcią go czytam:)
    Też uważam ze kiepskie zdjęcia psują wszystko i zniechęcają bo nawet aparatem w telefonie można zrobić w miarę dobre zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo :*
      czekam w takim razie na twoją odpowiedź :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...