16 maja 2013

paznokcie: ... w kropeczki

 Cześć Dziewczyny, jak tu sobie urozmaicić mani ? Najprostsza metoda dla mnie topper lub bardzo proste zdobienie np kropki. Nic wyszukanego, ale może niektóre z Was zainspirują się  i osłodzą sobie  tym nasz codzienny manicure. Na zewnątrz jest już cieplutko, ludzie zrzucają zbędne warstwy, a ja siedzę nad projektami przy komputerze lub uczę się. Jakoś trzeba się odstresować ;)








Lakier bazowy to widoczny na zdjęciach Wibo LE Gel Like 9 Peaches and Cream. Białe kropki to inglot i sonda z Essence. Top Coat Essie Good to Go.
Niestety pazury wytrzymały mi tylko 2 dni, a później zeszły płatami.
Już za niedługo wakacje, dużo czasu wolnego. Do tego czasu muszę wszystko pozałatwiać w szkole, zrobić to co ja sobie postanowiłam i co inni ode mnie wymagają. Za rok matura - niby chillout, ale jednak niewiele mi już do niektórych decyzji zostało..
Pozdrawiam, Marta

18 komentarzy:

  1. Słodkie te kropeczki. Lakier jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kropki na paznokciach :) w połączeniu z tym lakierem wyglądają bardzo słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu wiedziałam jaki to lakier! :D
    śliczne kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie kropeczki na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie urocze zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mani, taki cukierkowy

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądają, bardzo delikatne i kobiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery to najbardziej urocze mani :) Bardzo ładnie Ci wyszło, kolor WIBO niezwykle słodziutki - w sam raz na lato i gorącą pogodę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie, czas już tylko dziś do północy...

    http://www.makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-do-rozdania-3-przepiekne.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nic wyszukanego a wygląda pięknie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie kochane <3 Ten lakier Oleski jest piękny i bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie ;) a te kropeczki są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...