15 października 2013

pachnidło: Yankee Candle Fluffy Towels

Cześć Dziewczyny, w ostatnim haul'u pokazywałam, że tak "przypadkowo" kupiłam sampler Yankee Candle. Zdecydowałam się na nietypowy dla mnie zapach, zawsze sięgałam po owocowe lub kwiatowe, rzadko decyduję się na mieszanki. Tym razem wiedziałem, że ten zapach jest dość znany i lubiany pośród innych użytkowników YC. Już tego samego dnia, co przywiozłam malca do domu go paliłam. Szybki zachwyt - szybka recenzja ...




Kolor jest śnieżno biały, czysty i świeży, czyli idealnie taki jak zapach. Niesamowicie świeży zapach dopiero co wypranych ręczników zdjętych ze sznurka, uzupełniony o nuty cytryny, lawendy, jabłka i lilii. Żaden inny zapach nie nadaje powietrzu tak niesamowitej czystości. Wąchając tą świeczkę czuje pościel, która po praniu z użyciem kwiatowego płynu do płukania suszyła się na dworze. Rześki,  od razu człowiek czuje, że jest czyściej w domu. Aromat zdecydowanie całoroczny. Pomimo swojej delikatności bardzo długo się utrzymuje po zgaszeniu, ale także kiedy się nie pali. Co do samej formy - niespecjalnie podobają mi się samplery. Wizualnie paląca się świeczka wygląda ładnie i klimatycznie, ale rozlewa się bardzo szybko ( potrzebny świecznik ) i mam wrażenie, że będzie wietrzeć (woski można przechowywać w woreczkach strunowych). Przy kolejnej okazji kupiłam także tartę, a nawet zastanawiam się nad słojem. Absolutnie zakochałam się w tym zapachu!

Cena: ok.7 zł; Organique, Stara Mydlarnia, sklepy internetowe np. goodies.pl


Znacie? Lubicie?
Czy miałyście może Clean Cotton, jak te zapachy mają się do siebie ?
Pozdrawiam, Marta

11 komentarzy:

  1. Ah, chciałam go kupić ostatnio jak byłam w Zapach Domu, ale nie mieli :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy następnym zamówieniu zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mały wosk tego zapachu, super jest tylko nie mam go w czym palić;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, myślałam, że przygodę z woskami zaczyna się od zakupu kominka, ale spoko. Wybór teraz jest tak duży, że może być ciężko się zdecydować ;)

      Usuń
  4. Mam średnia świecę celan cotton i przyznam że przy dłuższym paleniu jej zapach może powodowac ból głowy gdyż jest niesamowicie duszący. Paląc ją przez około 15 minut jest całkiem znośny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wystrzegam tak mocnych zapachów, bo czynników wywołujących ból głowy mam nadto :P

      Usuń
  5. Mam, ale odkładałam go na specjalną okazję! Uświadomiłaś mi jednak, że jak najszybciej muszę go zapalić!!!
    Kocham też celan cotton!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go dzisiaj palę, miłego wieczoru życzę :D

      Usuń
  6. mam ten zapach w wersji wosku i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten zapach w wosku, ale jeszcze go nie odpalałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie pachnie :) wiem bo miałam tartę o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...