30 grudnia 2014

makijaż: "Gold line" makijaż sylwestrowy

 Cześć Dziewczyny, bardzo długo na blogu nie było żadnego makijażu, więc postanowiłam zabrać się za to przy okazji Sylwestra. Jest to nie tylko propozycja dla Was, ale też prezentacja tego co sama będę nosić już jutro. Mam dosyć wyróżniającą się złotą spódnicę, więc resztę utrzymam w klasyce - czarna bluzka, marynarka, beżowe szpilki. W makijażu stawiam na oko, rzęsy, kreska ze złotym akcentem. Niby niewiele, ale myślę, że w migoczących światłach klubowych będzie to ciekawie wyglądać...









Twarz: podkład Revlon ColorStay (150 Buff) | korektor MAC Pro Longwear (NC15)| Rimmel Stay Matte (001 Transparent) | bronzer Benefit (Hoola) | róż NYX (Taupe) | róż MAC (Blushbaby) | rozświetlacz Makeup Revolution Vivid Baked Highlighliter (Golden Lights) |
Oczy: zestaw do brwi Catrice  Eyebrow Set | żel do brwi Catrice Eyebrow Filler | baza MAC Pro Longwear Paint Pot (Soft Ochre) | cień Inglot (358, 373, 463) | cień Sleek Storm (czarny) | eyeliner Maybelline Lasting Drama (01 Black) | cień L'Orea Infallible (407 Gold Imperial) | płun Duraline Inglot | eyeliner brokatowy Bell Glam Night (03) | biały eyeliner Zoeva (A-capella) | sztuczne rzęsy Ardell (Demi Wispies)  | maskara Lovely Curling Pump Up |
Usta: pomadka MAC (Angel)

Mam nadzieję, że taka propozycja Wam się spodoba.
Jest prosto, ale szykownie, przynajmniej moim zdaniem.
Jestem bardzo ciekawa na co Wy się zdecydujecie tego dnia.
Na blogu jest kilka innych wieczorowych makijaży, które możecie wykorzystać:
Pozdrawiam i życzę udanego i szalonego początku roku 2015, Marta

24 komentarze:

  1. Elegancko się prezentuje ! :D

    myidylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowicie utalentowana. To jeden z najbardziej dopracowanych makijaży, jaki widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się być jak najbardziej precyzyjna, żeby przyjemnie się moim czytelniczkom patrzyło na zdjęcia :)

      Usuń
  3. Lekko podkręcona klasyka :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klasyczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, kolorowe makijaże lubię, ale to klasyczne cieniowanie i zalotna kreska uwielbiam!

      Usuń
  5. Ależ pięknie wyglądasz! Dosłownie nie mogę się napatrzeć :) Makijaż świetny. Ja zakładam małą czarną, do tego subtelny makijaż, ale za to mam zamiar zaszaleć z paznokciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Moje paznokcie ostatnio są bardzo łamliwe, więc nie mogłam sobie pozwolić na żadne szaleństwa...

      Usuń
  6. piękny makijaż! ja wczoraj pół wieczoru probowąłam narysować sobie taką piekną kreseczkę z jaskółką ale choćbym nie wiem co robiła to nigdy mi ładna nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kilku lat ćwiczę malowanie kreski prawie codziennie, wszystko zależy od rodzaju eyelinera - ja preferuję ten żelowy - pędzelka i pozycji, bo dobrze podparta ręka wiele daje :)

      Usuń
  7. Mega mi się podoba taki makijaż z podwójną kreską!

    OdpowiedzUsuń
  8. Loooving the simple makeups! :)

    Maybe following? Let me know,


    greetings from Slovenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś śliczna i taka utalentowana, zazdroszczę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa,
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  10. Śliczny makijaż. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Uff, o nią tutaj głównie chodzi, więc cieszę się, że wyszła :D

      Usuń
  12. Sam makijaż faktycznie bardzo ładnie naniesiony i ja jestem zdania, ze tak jest odpowiednio. Jak mi wiadomo to moja żona najchętniej stosuje eyelinery od https://eveline.pl/makijaz/oczy/eyelinery i bardzo sobie chwaliła ogólnie kosmetyki z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...