23 marca 2012

recenzja: Sleek LE Mediterranean paletka cieni Monaco

Cześć Dziewczyny, jakiś czas temu doszło do mnie zamówienie ze sklepu cocolita.pl, które pokazywałam na blogu TUTAJ. Znajdowała się tam m.in. paleta cieni o oszołamiających kolorach idealnych na lato. Mowa tu oczywiście o  Monaco od Sleeka. Dość długo się nad nią zastanawiałam, ponieważ zakupy internetowe są mniej kompulsywne niż te zwyczajne i zdecydowanie dłużej analizuję wszystkie za i przeciw, czytam recenzje, oglądam swatche. Kolory są bardzo wyraziste, pigmentacja prezentuje się na zdjęciach znakomicie, ale zadawałam sobie pytanie 'ile razy ją użyję, a może będzie zalegać w tej mojej szufladzie?'. Mimo to zdecydowałam się i oto co otrzymałam.







Najbardziej podobaja mi się kolory:
- lawendowy Lotus Flower
- jaśniutki miętowy Summer Breeze
- głęboki turkus ze złotem Humming Bird
- zieleń Kiwi Zest

Kolory Bamboo i Sand Walker nadają się do codziennego makijażu 'nude'

Z tą paletką napewno wyczaruję jakieś szalone makijaże na tą wiosnę i lato...:)

Czy wy też macie tę paletkę albo się nad nią zastanawiacie?
Czekam na Wasze komentarze.
Pozdrawiam, Marta

3 komentarze:

  1. Fajnie zapowiadający się blog a więc obserwuję i pozdrawiam!!!p.s. paleta jest świetna, poszulkam sobie takiej na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tą paletkę słyszałam o niej negatywne opinie ale mnie ona urzekła, bardzo ją lubię ze względu na kolory :) pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jedyne co słyszałam to, że kolory niespecjalnie się łączą ale to kwestia gustu, ale to tyle..ciekawa jestem co ty masz na myśli? :)
      xoxo

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...