31 lipca 2014

denko lipcowe

 Cześć Dziewczyny, koniec miesiąca zwiastuje recenzje pustych opakowań, a właściwie kosmetykó, które jeszcze niedawno się w nich znajdowały. Miałam z początku wrażenie, że tak właściwie nic mi nie ubyło z łazienki, ale teraz przeglądając zdjęcia mogę śmiało powiedzieć, że co nieco zużyłam. Część z tych kosmetyków to moi ulubieńcy, można nawet powiedzieć stali bywalcy, a za niektórymi naprawdę nie będę tęsknić. Co tu dłużej pisać - czas na denko!




  1. BALEA LE Melon Tango żel pod prysznic - cudowny słodki zapach arbuza, najlepsze żele na świecie!
  2. BALEA olejek myjący - ciekawy produkt, ja tego typu produkty używam latem, ponieważ nie wysuszają mi skóry, a zdecydowanie nie sięgam chętnie po masła i inne ciężkie produkty nawilżające po porannym prysznicu.
  3. JOANNA NATURIA żel pod prysznic Grejpfrut&Pomarańcza - bardzo przyjemny zapach, gorycz grejpfruta i soczystość pomarańczy. Najbardziej podoba mi się mała pojemność 100 ml, którą zabrałam ze sobą w podróż. Dla 2 osób spokojnie starcza na ponad tydzień.
  1. MARIONNAUD peeling do ciała Figa&Śliwka - opakowanie ładne, ale nakrętka całkowicie się popsuła. Drobinki ostre, średniej wielkości, zapach beznadziejny - nie ma nic wspólnego z tymi owocami, ale ogólnie przyjemny tzn. mocny aromat męskich perfum. Bardzo niewydajny.
  2. BIELENDA FRUIT BOMB SPA peeling do ciała Winogrono - masakryczny bubel. O ile wersję arbuzową mogłam znieść dzięki zapachowi, tak zużycie tej było drogą przez mękę...
  3. NEUTROGENA INTENSE REPAIR balsam do ciała - przeciętny produkt, który trafił do mnie przypadkiem. Sama bym po niego nie sięgnęła. Wygodna duża butla (400 ml) z pompką. Przyjemny zapach, ale "parafinowy skład".
  1. TOŁPA DERMO FACE SEBIO normalizujący żel do mycia twarzy - mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Dokładnie oczyszczał skórę twarzy nie wysuszając jej i nie ściągając. Przyjemny zapach i żelowa konsystencja. Dobra wydajność, ale trochę wysoka cena.
  2. L'OREAL IDEAL SOFT żel-krem oczyszczający - kolejny ulubieniec w swojej kategorii. Kolejna tubka w użyciu.
  3. PHARMACERIS T intensywnie matująca emulsja - może nie matowiła tak bardzo intensywnie jak obiecuje producent, ale stanowiła fajną codzienną bazę pod makijaż. Wygodne opakowanie, intensywny zapach, ale mam wrażanie, że odrobinę przesuszała mi skórę.
  4. ORGANIQUE glinka Ghassoul - rewelacyjna glinka, która czyni cuda na mojej skórze. Na pewno do niej powrócę!
  1. JOANNA ARGAN OIL odżywka do włosów - nie spodobała mi się, moim zdaniem nie robiła nic odżywczo-regenerującego, a nawet z rozczesywaniem był problem. Mało wydajna, o przyjemnym zapachu, ale trochę za rzadkiej konsystencji.
  1. ISANA kremowe mydło do rąk Mango&Pomarańcza - przyjemny zapach i nie wysusza dłoni, tani i wydajny produkt - to mi wystarczy.
  2. L'BIOTICA BIOVAX maseczka Naturalne oleje - moja ulubiona z tych, które testowałam. Wygładza, zmiękcza włosy. Dodaje im blasku, a w dodatku jest wydajna i niedroga.
  3. ZIAJA OCZYSZCZANIE żel myjący oraz krem nawilżający - o ile na żel się nie skusiłam (powyżej pokazywałam moje ulubione i sprawdzone żele) o tyle krem mnie zaintrygował i mam już pełnowymiarowe opakowanie.
  4. YANKEE CANDLE wosk Loves Me, Loves Me Not - cudowny, kwiatowy, a zarazem słodki zapach stokrotek, rumianku, ogólnie ukwieconej łąki. Szkoda, że chcą go wycofać w tym roku...
15 pozycji to całkiem dobry wynik.
Jak u was mają się puste opakowania?
Jeżeli któryś z powyższych kosmetyków znalazł się u ciebie nie zapomnij zostawić swojej opinii w komentarzu ;)
Pozdrawiam, Marta

28 komentarzy:

  1. Spore denko,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie poszło! Miałam melon tango z Balei i pokochałam go za zapach. Żałuję, że się skończył... znam też ten mały żel pod prysznic z Joanny- kupiłam go chyba kiedyś na jakiś wyjazd :D Miałam też ten winogronowy peeling z Bielendy, nawet wczoraj go recenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ciebie ten peeling także nie przekonał ;)

      Usuń
  3. Dużo zużytych produktów! ciekawi mnie ten żel do mycia twarzy z Tołpa, chyba się na niego skuszę, jak tylko skończę obecny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana tak pięknie zawsze przedstawiasz swoje produkty ! ;) Taka piękna aura zawsze panuje na Twoich zdjęciach !! :))
    I gratuluję zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wygląd zdjęć jest dla mnie ogromnie ważny, więc tym bardziej się cieszy, gdy ktoś to zauważa i w taki sposób komentuje <3

      Usuń
  5. zastanawiałam się ostatnio, czy kupić ten żel z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie się znowu super ta odżywka z Joanny sprawdzała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy reagują inaczej, moje są wyjątkowo wymagające ;)

      Usuń
  7. U mnie maska Biovaxu z olejami kompletnie się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego :) Ja właśnie zabieram się za maski z Biovaxu. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz mydła do rąk z Isany nie miałam nic z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję raz wypróbować tego balsamu z Neutrogeny (po opalaniu) no i niestety kompletnie się nie sprawdził... Nawet nie dał poczucia ulgi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na ten żel z Balea i już się doczekać nie mogę :D Uwielbiam arbuzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, odkąd zobaczyłam ten żel w internecie wiedziałam, że do mnie trafi :)

      Usuń
  12. Nie miałam okazji używać niczego z Twojego denka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie kuś mnie tym nowym żelem Balea, ach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież wiesz, że będę bo sama je uwielbiam ;)

      Usuń
  14. sporo tego nazbierałaś :) te żele Balea kuszą mnie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W lipcu zużyłam ogromnie dużo produktów, z czego oczywiście bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odczuwasz ulgę i spokój, że wyrzuciłaś tyle opakowań? A to że kupiłaś prawie jeszcze raz tyle nowych kosmetyków może być wytłumaczone zaistniałą luką ;)

      Usuń
  16. Melon Tango na razię nie porwał mnie swoim zapachem :D Zobaczymy, może zmienię zdanie... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. spore denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 15 pozycji to wspaniały wynik! U mnie też poszło nieźle w lipcu ze zużywaniem i przy okazji powyrzucałam kilka staroci, które się przeterminowały albo popsuły. Także troszkę tego ubyło. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie emulsja z Pharmaceris sprawdziła się rewelacyjnie, na pewno kupię kolejne opakowanie. Obecnie używam Ziaja 25+ i też jestem zadowolona. Żel z L'Oreala mam zamiar kupić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm bardzo polubiłam żele Balea:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...